Jumaat, 16 September 2016

Tambah Side Income Dengan Menjadi Agen Minyak Herba Asmak



agen minyak herba asma mujarab


"Bebas Hutang PTPTN dengan hanya jual Minyak Asmak "  



Mac RM 0++

April RM140++

Mei RM1000++
Jun RM3000++

July RM5000++
August RM10000++



TERHAD HANYA UNTUK 100 ORANG YANG TERAWAL SAHAJA!!! 

Wassap Saya (Rafhan) 012-5586734 SEKARANG!


Alhamdulillah, saya merupakan penulis separuh masa & kini berjaya menjana income 5 angka sebulan dengan menjual Minyak Herba Asmak secara online hanya secara sambilan. 


Saya pernah disenarai hitam oleh Bank Negara kerana gagal menyelesaikan tunggakan pinjaman PTPTN. Menyebabkan saya juga tidak boleh ke Luar Negara.

Alhamdulillah, Mujurlah saya berjumpa dengan satu produk yang telah merubah masa depan saya. Kini saya berjaya melangsaikan hutang PTPTN saya dengan hanya menjual Minyak Asmak.



Setelah melihat sendiri kesan positif selepas menggunakan Minyak Herba Asmak kepada anak saudara saya, kini saya ingin berkongsi dengan jutaan ibu-bapa diluar sana tentang keberkesanan produk muslim ini. 





minyak asma mujarab HQ

APA ITU MINYAK HERBA ASMAK? 
==========================
👉  Dahulu dikenali sebagai Minyak Herba Asma Mujarab
👉Minyak sapuan AJAIB yang membantu melegakan asma, batuk, selsema juga mencairkan kahak.
👉 Kandungan bahan SEMULAJADI & menepati piawaian yang telah ditetapkan oleh HALAL, KKM & GMP. 
👉 Sesuai digunakan oleh semua peringkat umur termasuk BAYI & Kanak-kanak. 
👉 Kesan selepas sapuan: Muntah KAHAK/LENDIR keluar melalui najis

👉 Produk PREMIUM yang diyakini dengan RIBUAN TESTIMONI.




SIAPA YANG LAYAK MENDAFTAR AGEN? 

================================

👉 SURIRUMAH yang ingin mencari DUIT POKET & membantu suami menambah pendapatan keluarga. 
👉 Peminjam PTPTN yang masih belum melunaskan hutang.
👉 STUDENT yang ingin menampung kos perbelanjaan pendidikan. 

👉 MANGSA penipuan skim cepat KAYA, skim emas SONTOT. 



KEISTIMEWAAN JOIN TEAM MHAMSB

================================

👉 Diberikan ID No sebagai tanda agen sah Minyak Herba Asmak
👉 Dimasukkan ke dalam group SUPPORT khas untuk bimbingan. 
👉 Testimoni, ayat jualan serta poster iklan disediakan. 

👉 Tajaan menghadiri SEMINAR/bengkel/kelas Bisnes Online

APA KEISTIMEWAAN SYARIKAT KAMI


================================

👉 Kami sangat menjaga harga PASARAN. Produk tidak ditolak ke pekedai atau PEMBORONG.

👉 Produk dijual secara EKSKLUSIF hanya melalui agen SAH syarikat.
👉 Permintaan Tinggi. Syarikat kami hanya menghasilkan produk yang membantu menyelesaikan MASALAH orang ramai.






TERHAD HANYA UNTUK 100 ORANG YANG TERAWAL SAHAJA!!! 


Sms/Wassap: 012-558 6734





2 ulasan:

  1. Salam. Saya punya kriteria tersebut. nak tahu, berapa harga sebotol?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Harga sebotol rm39. Boleh hubungi saya, 012-558-6734 untuk maklumat lanjut

      Padam